بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رویانیان جدی ترین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا!

http://esesclub.com/public/album_photo/cc/92/04/48a3e_51d1.jpg?c=b211

باشگاه پرسپولیس بی‌توجه به اینکه باشگاه استقلال یک روز دیگر در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب امارات قرار می‌گیرد و این بازی نه تنها برای باشگاه استقلال بلکه برای فوتبال ایران بااهمیت است، مذاکرات خود را با بازیکنان این تیم آغاز کرده است! علی حمودی مدافع راست استقلال که قراردادش بعد از بازی با الشباب به پایان می‌رسد و به سبب بازی‌های خوبی که برای آبی‌ها انجام داده خواهان کم ندارد پرده از تماس مستقیم محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برداشته است!
حمودی از حدود یک ماه پیش حرف‌هایی پیرامون تماس‌های غیرمستقیم پرسپولیسی‌ها می‌زد اما موضوع ظاهرا آنقدر جدی نبود تا اینکه خود رویانیان دست به کار شده و برای جذب این بازیکن با او تماس گرفته است.
حمودی در این باره می‌گوید:«رویانیان با من تماس گرفت و گفت بیا پرسپولیس اما من به ایشان گفتم فعلا وقت این صحبت‌ها نیست و تمام حواسم به بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است. به رویانیان گفتم که هنوز بازیکن استقلال هستم و درست نیست که با تیم دیگری مذاکره کنم.»

در همین روزها شایعاتی درباره اینکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس با حنیف عمران زاده نیز تماس‌هایی داشته‌اند به گوش می‌رسد. هفته گذشته عمران‌زاده رفتنش به پرسپولیس را تکذیب کرد که این تکذیبیه خود نشان از تماس‌های نزدیکان باشگاه پرسپولیس داشت. حالا چه زمان خود رویانیان آستین بالا بزند و شماره تلفن عمران‌زاده را بگیرد و مستقیم با او مذاکره کند مشخص نیست. احتمالا رویانیان دو سه روز مانده به بازی برگشت استقلال مقابل الشباب امارات تماسی هم خواهند داشت با عمران زاده!
مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان استقلال به خودی خود نه جرم است و نه غیرقانونی. بماند که دو باشگاه طی سال‌های اخیر با هم به توافق رسیده‌اند که از هم بازیکن نگیرند. سابقه هم نشان داده بازیکنانی که از استقلال و پرسپولیس به تیم رقیب می‌روند آینده خوشی در انتظارشان نیست و به تقریب همه آنهایی که از استقلال به پرسپولیس رفته‌اند یا بالعکس بعد از گذشت زمان کوتاهی در فوتبال ایران محو شده و محبوبیت‌شان را نیز میان طرفداران دو تیم از دست داده‌اند. شاید به همین دلیل است که دو باشگاه طی سال‌های گذشته از یکدیگر بازیکن نگرفته‌اند اما مذاکره رویانیان با علی حمودی و پیش‌تر عمران‌زاده در حالی که استقلال دو روز دیگر یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز در امارات دارد نشان از تغییر سیاست‌های مدیران پرسپولیس دارد.استقلال تنها نماینده باقیمانده فوتبال ایران در قاره آسیا است و دست‌کم مدیرانی از طیف رویانیان که تجربه مدیریت در تیم‌های پرطرفدار و بزرگ را دارد در این مقطع باید لااقل تا بازی برگشت استقلال مقابل الشباب صبر می‌کرد و بعد با بازیکنان استقلال تماس می‌گرفت.
نکته:دیروز وقتی مسئولان باشگاه استقلال این خبر را شنیدند متفق‌القول گفتند: «رویانیان می‌خواهد برای استقلال حاشیه‌سازی کند!»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,لیگ قهرمانان آسیا,محمد رویانیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com